Se alle hold

2017/18

Du får seriøs og afvekslende træning på alle vores hold. Alle vores undervisere er højt kvalificerede og uddannet bevægelsespædagoger.

Læs om de enkelte holdtyper herunder. Ved hvert hold kan du tilmelde dig ved at klikke på ”tilmelding”. Er linket ikke aktivt, er holdet optaget, og så kan du finde plads på et af vores andre 64 hold om ugen.

Er du ny deltager, skal du starte med at oprette en profil, inden du tilmelder dig et hold. Når du kommer første gang, skal du blot vise kvittering for tilmelding til underviseren på din telefon eller udskrift.


Puls

Her får du sved på panden! Vi varmer kroppen op og bliver klar til høj intensitet, løb, hop og intensiv muskeltræning. Vi træner med kroppens vægt, elastikker eller løse vægte. Musikken er skræddersyet til træningen og får dig til at yde 25 procent mere. Du får kropsbevidsthed og overskud i hverdagen.
Læs mere.


Styrke

Få en stærk og udholdende krop og slip generende spændinger. Muskeltræning med krop og redskaber. Let løb eller dans sætter pulsen op, og vi slutter med afspænding. Musikken bruges, så den driver træningen og giver dig energi til at yde mere. Du får kropsbevidsthed og overskud i hverdagen.
Læs mere


Rolig træning

Vælg rolig træning, hvis du har brug for god tid til at udføre øvelserne. Her er der tid til, at underviseren tager sig af dine behov. Det kan være, fordi du har gigt, knogle­skørhed eller en akut skade. Målet med disse hold er vedligeholdelse og genoptræning.
Læs mere


Gravid træning

Hele kroppen arbejdes igennem med stræk, bevægelse og træning til musik. Venepumpe- og bækkenbundsøvelser er faste elementer i undervisningen.
Læs mere


Efterfødselstræning

Der vil hver gang være knibeøvelser, styrketræning for mave og ryg, samt kredsløbsøvelser. Musikken gør træningen til en dansende oplevelse.
Læs mere