Rolig træning

Ro – genoptræning og styrke

Du skal vælge rolig træning, hvis du har brug for ro til at udføre øvelserne. Her er der tid til, at underviseren tager sig af dine behov. Det kan være, fordi du har gigt, knogleskørhed eller en akut skade. Målet med disse hold er vedligeholdelse og genoptræning.

Sæsonen begynder den 2. september, og du kan tilmelde dig præcis, når det passer dig i løbet af året.

Tilmeld dig det eller de hold, du vil gå på. Har du brug for hjælp? Ring 35 35 20 19 eller skriv til kontor@gotved.dk

Håndpluk enkelte timer
Her kan du vælge enkeltstående timer: I denne kalender skal du vælge ønsket dato/tid øverst til venstre og klikke på lektionen. Herfra kommer du videre til Dankort-betalingsdelen.

 

Muskel- og konditionstræning bygger din form op.
Musik og dans giver dig rytme og velvære.
Indre ro giver dig overskud og reducerer stress.

Tirsdage


Tirsdag 11.05-11.50
45 min. i Gammel sal. Underviser: Jette Hjulmand.
Sådan træner vi: Et mindre hold med godt fællesskab. Vi arbejder hele kroppen igennem stående, gående og liggende og får pulsen lidt op. Plads til hensyn og ønsker.
Det får du: Velvære og bevægelsesglæde.

Holdet er overtegnet.


Onsdage


For mændOnsdag 13.00-14.00
60 min. i Ny sal. Underviser: Joan Sandbak Petersen.
Sådan træner vi: Vi strækker kroppen godt igennem. Muskelstyrke, sving og balance i roligt tempo. Boldøvelser, ud- og afspænding. Alle typer musik.
Det får du: En bevægelig og styrket krop, så du kan gøre det, du har lyst til.
Tilmeld lektion


Onsdag 14.35-15.20
45 min. i Ny sal. Underviser: Bodil Thomsen.
Sådan træner vi: Træning af alle muskelgrupper, vi spænder ud og slutter med afspænding. Hensyn til individuelle behov, ingen hop og løb.
Det får du: Smertelindring og større bevægelsesfrihed.
Tilmeld lektion
Tilmelding månedsvis betaling
Tilmelding sæson


Torsdage


Torsdag 13.00-14.00
60 min. i Gammel sal. Underviser: Dorrit Stender-Petersen.
Sådan træner vi: Vi udfordrer krop og hjerne med dansende øvelser. Vi træner koordination og balance. Styrkeøvelser for arme, ryg og mave.
Det får du: Flere kræfter og stort velvære.
Tilmeld lektion
Tilmelding månedsvis betaling
Tilmelding sæson


Fredage


Fredag 11.00-12.00
60 min. i Gammel sal. Underviser: Dorrit Stender-Petersen.
Sådan træner vi: Vi udfordrer krop og hjerne med dansende øvelser. Vi træner koordination og balance. Styrkeøvelser for arme, ryg og mave.
Det får du: Flere kræfter og stort velvære.

Holdet er overtegnet.